09-06-2012 20:37

Witte broeken

Je zag dit voorjaar al veel gekleurde broeken, ook weer veel witte broeken. Deze broeken zijn op verschillende leuke manieren te combineren. Ik vind het het leukst met wat donkere kleuren of roze. Ik heb met kleding van internetshops twee leuke combinaties gemaakt die je hieronder ziet. Ik vind het erg mooi zo'n witte broek, en heb er zelf ook een. Ikzelf ben meer van de strakke broeken maar ook weidere modellen zijn erg leuk om te dragen in de zomer. 

Hieronder twee setjes met dezelfde witte broek:

 

1. Ik heb hier een witte broek gekombineerd met een zwart hemdje en een spijkerjasje samen met sandaalen en een schattige ketting. De witte broek en het blauwe van de spijkerjack maken de outfit kleurrijk en de ketting maakt het af. Ik heb in mijn kast vergelijkbare kleren liggen en draag dit graag in de zomer.

 

2. Roze staat altijd leuk op een witte broek. Het shirtje met tribal pint staat dan ook erg leuk op de witte broek. Gecombineert met roze-goude armbanden, zwarte sleehakken en een zwart tasje. Het zwart maakt de outfit niet te pink. Het zou ook leuk staan met bruine schoenen en tas. 

Laat me hieronder weten welke outfit je mooier vind, 1 of 2. Of vertel wat jij zou combineren met een witte broek. 

ps. Sorry dat er donderdag geen artikel kwam, ik had weinig tijd dus het schoot er even bij in... 

 

—————

Terug


Witte broeken

Datum: 01-02-2015

Door: merry

Onderwerp: loveit

ik hou ook van strakke witte broeken met een roze truitje enz.

Reageer

—————