06-05-2012 13:11

What am i wearing?

Het is vandaag 6 mei, helaas alweer de laatste dag van mijn meivakantie. Ik ben gister middag thuis gekomen van mijn vakantie in Italië. Het was echt een hele mooie en gezellige vakantie. We hadden mooi weer en ik zal nog wat foto’s van de omgeving plaatsen. Morgen ga ik weer naar school, maar ik had liever nog een weekje in Italië gebleven. Ik heb net mijn tas alvast ingepakt en kleren klaar gelegd. Dit is mijn outfit voor morgen:

Ik draag een lichte broek met een zwart hemdje en een beige vestje daarover die ik open draag. Ik draag een leuke ketting erbij en doe mijn hakken aan die een beetje de zelfde kleur zijn als mijn vestje. De ketting maakt mijn outfit wat kleurrijker. Ook draag ik nog om mijn polsen een paar random armbandjes (staat niet op de foto hierboven..).

Het vestje, de schoenen en de ketting heb ik allemaal precies het zelfde. Van de broek en het hemdje heb ik een foto gezocht die erg leek op het kledingstuk dat ik heb.

Dit zijn de webshops waar ik de kleding van heb:

Vestje: www.hm.com

Broek: www.hm.com

Hemdje: www.hm.com

Ketting:  www.beautiful-bijoux.co

Schoenen: www.zalando.nl

—————

Terug