01-06-2012 16:57

Review: Nalbus Fresh Mint zeep

 Deze zeep wordt met de hand gemaakt van een aantal natuurlijke ingrediënten. Dit is een heerlijke zeep van Nablus uit mijn Truly Yours pakket van april. Ik vind het een prettig product en gebruik hem daarom veel.

De Fresh Mint geur is erg verfrissend, vooral als je een beetje verkouden bent. "Een hoog mentholgehalte, waardoor het de huid wordt verfrist en tegelijkertijd gekalmeert." Zoals de zeep wordt beschreven.

Ik hou van dit soort producten, omdat ik de geur heerlijk vind en de zeep fijn is om te gebruiken. Het is natuurlijk, wat ook een van de plus punten is. Verder zien de zeep en de verpakking er mooi verzorgd uit. De verpakking is versiert met groene stippen waardoor het er aantrekkelijk uit ziet.

Zoals ik al zij zat deze zeep in de Truly yours box van vorige maand, en ben ik er erg blij mee. Mijn zeep is onlangs ook al bijna op, en ik zit er over na te denken om een nieuwe te halen. Je kunt deze zeep bestellen in de webshop van de site van Nablus. Er zijn zes varianten; Dead Sea Mud, Natural Olive, Soft Honey, Black Cumin, Pure Milk en deze die ik heb, Fresh Mint. Klik hier om naar de webshop te gaan.

—————

Terug


Geef je mening!

Geen commentaar gevonden.