17-03-2012 12:34

MUSIC AT THE MOMENT

Op dit moment luister ik veel liedjes van Jessie J. Ik vind haar stem echt geweldig, en haar liedjes zijn ook heel mooi.

Als je nu op mijn mobiel bij de 'most played' lijst kijkt zie je bovenaan staan 'Who You Are van Jessie J' Dat is een rustig liedje met veel pit. En de tekst is ook heel mooi. Typ maar is in op Youtube! Ook luister ik veel andere liedjes van haar zoals, Domino en Mama Knows Best.

Ik luister ook naar andere artiesten hoor! :) Deze liedjes vind ik op dit moment erg mooi:

Listen - Beyonce     Dit liedje is al wat ouder, maar Beyonce heeft gewoon een prachtige stem en iedere keer als ik Listen luister heb ik echt zoiets van WOW!

The A Team - Ed Sheeran     Ik vind dit nummer heel vrolijk klinken!

Someone Like You - Adele     Dit blijft een mooi nummer, ik ben hem nu ook aan het oefenen op de piano!

Ai Se Eu Te Pego - Michel Telo     Als ik dit lied hoor krijg ik dirrect zin in de zomer!

Hey Soul Sister - Train      Ook al is dit lied best oud, het blijft mijn no. #1 liedje allertijden! :) Ik wordt er gewoon vrolijk van!

 

Wat luister jij op dit moment? Laat het me hieronder weten!

 

—————

Terug


Onderwerp: MUSIC AT THE MOMENT

Geen commentaar gevonden.