19-03-2012 14:45

Lente kriebels

Het zonnetje schijnt al weer heerlijk buiten. De lente begint bijna, 21 maart. Dus nog 2 daagjes. Niet dat het dan in een keer prachtig weer wordt.. haha, zou wel leuk zijn trouwens! Maar ik moet maar eens gaan kijken voor leuke voorjaars kleding. Ik hou van velle kleuren, en dat zie je nu veel in de bladen. Ik kijk graag op www.hm.com daar zit altijd wel wat leuks tussen. En als iets wat je besteld hebt niet bevalt kun je het zo terugsturen!

Deze jurk vind ik erg schattig met vogeltjes erop! Bij de buik zit een elastieken band, en aan de achterkant zit een rits. Dat laat de jurk er nog wat mooier uitzien.

 

Deze jurk vind ik gewoon zo leuk, en dat riempje maakt hem af. Van dit soort jurkjes hou ik gewoon.

Ik denk dat de rode kleur ook heel vrolijk overkomt.

 

Beide jurkjes zijn van www.hm.com

—————

Terug