30-06-2012 10:16

Hallo

De laatste tijd heb ik niks meer geschreven. Ik heb besloten dat ik het anders ga doen. Ik ga beginnen met een nieuwe site. Ik ga er zelf een maken. Ik heb vroeger zelf al eerder een site gemaakt en daarop ook zelf de layouts enzo gemaakt. Ik was vroeger een beetje verslaafd aan fotoshoppen. Ik zet hieronder wel een plaatje van wat ik ooit is gemaakt heb. Ik zit nu midden in de toetsweek en daarna komt nog veel gezeligheid zoals macdonalds, klassenfeest enz.. Ik heb er echt veel zin in. Als ik officieel vakantie heb ga ik ermee beginnen. Dat is over 3 weken. Ik blijf de hele zomer thuis dus tijd heb ik wel. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken en dat ik bezoekers krijg. Ik vond het trouwens leuk om te zien dat ik hier telkens per dag gemiddeld 20 vieuwers had! Ik had het gevoel dat ik de enige was die op me site kwam totdat ik zag dat je statestieken kon bekijken!

Ik heb nu niet meer te zeggen, ik moet trouwens frans leren (met dit mooie weer.. :(  ). Als ik zover ben zet ik hier de link neer naar mijn nieuwe site.  Als je dit leest zou ik het leuk vinden als je hieronder een reactie neerzet. Ook al is het alleen maar Hoi . Ik wens iedereen een fijne vakantie. Ik heb nu al zin om aan mijn site te beginnen!!

liefs, Pas.

 

—————

Terug


Reageer

Geen commentaar gevonden.