13-03-2012 19:04

Eerste blog

Dit is dus mijn eerste blog! *yesyesyes* hahah, nou zo geweldig is het nou ook weer niet... ;p  Ik zal wat over mezelf vertellen, ik ben Pas. Ik ben 14 jaar en zit in de 2e. Ik hou mezelf liever met andere dingen bezig dan school. Ik koop graag beautyproducten om ze uit te proberen. Eigenlijk is dat ook de rede dat ik deze site gemaakt heb, om gewoon mijn mening te geven over vanalles en nog wat. Verder hou ik erg van tekenen, schrijven, dansen, piano spelen en afspreken met vriendinnen.

Youtuben is ook iets wat ik vaak doe, ik denk eigenlijk dat iedereen dat wel veel doet... maar ik doe het dus ook veel. ;) Ik ben helemaal verslaafd aan de Cimorelli video's, en luister ook graag naar andere covers. Ook kijk ik graag naar beauty video's, mijn favo is Teske. Ik vind het echt vet wat zij doet. Ook kijk ik graag naar nail tutorials. Die van Cutepolish zijn echt super leuk en makelijk om na te maken!!

En dit was het dan wel een beetje wat ik nu wou vertellen, ik hoop dat het nog een beetje gelezen wordt!

xoxo Pas

 

—————

Terug