30-05-2012 19:04

Armbandjes

Ik vind armbanden erg leuk. Het maakt je outfit vaak af. Ik draag bijna altijd wel iets om mijn arm, of het nou een elastiekje is of een dikke armband. Het ziet er altijd erg leuk uit.

Het liefst draag ik meerdere armbanden, gewoon een paar random uit mijn sieraden doos. Ik heb zoal armbanden van kralen, maar ook van touw, elastiek en (nep) leer. Het is voor mij een gewoonte om op vakantie een leuk armbandje te halen voor mezelf en mijn vriendinnen. Kortom; i love bracelets!

Ik heb een paar leuke voorbeelden opgezocht:

 

1: Hartstikke leuk dit, super schattige armbandjes van zachte kleuren gecombineerd met goud. Ik zou het zo nadoen.

2: Dikke armbanden staan ook altijd erg leuk, ik vind die met dat vlindertje schattig!

3: Nog zo'n leuk voorbeeld. Deze zouden mooi staan bij een leuk zomerjurkje.

4: Tof horloge. En dat blouwe armbandje laat me denken aan scooby doo touwtjes, waar we vroeger altijd armbandjes mee maakten op de basisschool ;p

5: Kennen jullie Noosa armbanden? Vast wel.. Dat zijn leren armbanden met je drie knopen (chunks). Je mooie combinatie's maken met de chunks omdat dat je ze kunt verwisselen. Je Kunt zo'n armband kopen vanaf +- 20 euro. Je kunt de chunks er los bijkopen vanaf ongeveer 7 euro. O.a. hier verkrijgbaar: www.bijtij-shop.nl/Noosa_Armbanden

—————

Terug