05-06-2012 20:05

Apps

Heeeii iedereen..! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad. Ik in ieder geval wel. :)

Ik ga wat schrijven over leuke veel (door mij) gebruikte apps. Ik heb er 5 uitgekozen van mijn ipod, en ik zal er hier wat over vertellen.

1. Hootsuite

Dit is een app voor social media. Je kunt er op Twitteren, Facebooken en meer... Ik gebruik hem voor twitter en vind het fijn werken.Ik heb ook de gewone Twitter app op mijn Ipod staan, maar ik vind hootsuite fijner. Je kunt er alles mee wat je op de app kan, maar ik vind deze app overzichtelijker. Ook kun je hier inloggen op Facebook en andere social medial accaunts. Wat ik om een of andere rede nog niet heb gedaan. Deze app is gratis te downloaden in de Appstore.

 

 

2. Instagram

Deze app genaamd Instagram geeft je de mogelijkheid foto's op een leuke manier te delen met je vrienden. Upload vanaf je mobiel foto's en volg je vrienden. Je kunt ook foto's liken en reacties geven. Je kunt je instagram accaunt koppelen aan je twitter en tumblr accaunt, zodat iedere keer waaneer jij een foto post deze ook daar verschijnt. Dit is een erg leuke app. Volg mij @xxpas. Deze app is ook gratis.

 

3. Gifboom

DIt is ook een hele leuke app. Aan het plaatje kun je zien dat dit ook met camera is. Maar het is anders dan Instagram. Je maakt met je camera korte beelden door 2 tot 20 foto's achter elkaar te zetten. Je kunt daarna de volgorde en de snelheid bepalen. Zo kun je grappige beelden maken en ook delen met je vrienden. Ook hier kun je liken en reageren. Je hebt ook een "popular page" met hele leuke voorbeelden. Voorbeeld https://gifboom.com/x/fa605f44 . Ook deze app is gratis in de Appstore.

 

4. Draw Something

Op het moment nog steeds veel gespeeld: Draw Something. Bij dit spel moet je iets tekenen wat je tegenstander moet raden, en ook andersom. Er zijn veel verschillende tekenopdrachten variërend van een lamp tot Justin Bieber.Je kunt dit spelen met een random persoon ergens anders in deze wereld, maar ook met mensen die je kent door hun gebruikersnaam in te voeren. Sommige mensen bakken er niets van en sommige maken er kunstwerken van wat allebei leuk is om te zien.. :) Deze app is gratis, maar er is ook een betaalbare versie met meer functies

 

5. Where is my wather?

 

Dit spelletje voor je Iphone bestaat al wat langer. Maar het is erg vermakend als je alleen in de trein zit e.d. Het is de bedoeling dat je de krokodil zijn douchewater geeft. Dit gebeurt met hindernissen en omwegen. Er zijn meerdere levels en het niveau wordt steeds hoger waardoor het soms nog wel eens moeilijk kan zijn. Er is een gratis proef app en een volle versie met alle levels voor 79 cent.

—————

Terug


Apps

Geen commentaar gevonden.